0 items
×

Registration

Profile Informations

Login Datas

or login

First name is required!
Last name is required!
First name is not valid!
Last name is not valid!
This is not an email address!
Email address is required!
This email is already registered!
Password is required!
Enter a valid password!
Please enter 6 or more characters!
Please enter 16 or less characters!
Passwords are not same!
Terms and Conditions are required!
Email or Password is wrong!

Je online bestelling retourneren / ruilen

 

Voldoet je webwinkelaankoop niet aan je verwachtingen? Na ontvangst van je bestelling heb je 14 kalenderdagen de tijd om je bestelling terug te sturen, als de verpakking nog in originele staat mankeert en het product niet beschadigd of gebruikt is.

Een aantal producten kunt u niet ruilen of retourneren:

-Producten die overeenkomstig aan uw wensen/specificaties zijn aangepast of vermaakt.
-Ingewisselde of ingevulde vouchers of tegoedbonnen
-Producten die beschadigd of incompleet zijn

Wanneer u zeker wilt weten of u een product kunt ruilen, neem dan contact op met onze klantenservice via shop@rs-tools of 0161-453955.

Check na ontvangst altijd direct uw levering en neem direct contact op met onze klantenservice wanneer u denkt dat er iets mis is.

 

Bestel je als zakelijke klant, bedrijf, B2B dan gelden de volgende regels ten aanzien van het herroepingsrecht.

R. Schellekens Gereedschapslijperij B.V. is niet wettelijk verplicht je het herroepingsrecht te bieden, zoals dit geldt voor consumenten (particulieren).

Neem hierover contact op met onze klantenservice via shop@rs-tools of 0161-453955.

 

 

Uw webwinkel bestelling retour sturen

Retour sturen
U kunt hier het retourformulier downloaden, invullen, afdrukken en bijvoegen in uw retourpakket en sturen naar onderstaand adres. Vergeet ook niet een kopie van uw factuur mee te sturen.

retouradres: R. Schellekens B.V., 5126 PJ Gilze, Nederland

 

Terugbrengen naar onze vestigingen
Ook kunt u de producten terugbrengen naar onze vesting te Gilze. Neem behalve de producten in (of met) de originele verpakking, ook de e-mail met de orderbevestiging en/of de factuur van het product mee. U ontvangt direct uw aankoop bedrag terug.

 

Uw geld terug
De productwaarde voor het geretourneerde product ontvangt u z.s.m. terug. Na ontvangst en verwerking van je retour, krijg je het aankoopbedrag binnen +/- 3 werkdagen retour. De retourzending betaal je zelf.
Breng je een online aankoop naar onze vestiging, dan betaal je natuurlijk geen verzendkosten. Je ontvangt dan direct uw aankoop bedrag terug.

 

Ruilen
Wanneer u het verkeerde artikel heeft besteld en deze wilt ruilen naar een ander product dan stuurt u pakket in orginele staat retour. De kosten van het retouren betaald u zelf. Wij maken een credit van de te ruilen goederen (incl. verzendkosten). U besteld het goede gewenste artikel in onze webshop. Wij storten het geld van de credit terug wanneer we de zending hebben ontavngen.

 

Belangrijk om te weten:

-Goederen die retour worden gestuurd dienen onbeschadigd en compleet te worden aangeleverd
-
U dient de artikelen in een geschikte omverpakking terug te sturen en geen stickers en/of tape te plakken op de originele verpakking van de producten. Het schrijven op de originele verpakking is niet toegestaan
-
Indien u gebruik wilt maken van de volledige restitutie, dient u de artikelen in de originele verpakking te retourneren.
-
De volgende punten leiden tot waardevermindering: -beschadigde originele doos -tape en/of stickers op de originele verpakking -het schrijven op de originele verpakking -viezigheid, krassen of gebruikssporen op het artikel

Wanneer RS-TOOLS u een verkeerd of defect product heeft gestuurd, of wanneer wij op een andere manier een fout hebben gemaakt dan zijn de kosten voor het retourneren voor ons.

 

Mocht een retourpakket onverhoopt niet bij ons aankomen of beschadigd aankomen dan bent u, als afzender van het pakket, aansprakelijk. Zorgt u er alstublieft voor dat u het pakket met handtekening voor ontvangst aan ons retour stuurt. Wij hopen hiermee de mogelijke (onnodige) discussie tussen ons, uw als klant en de koerier te voorkomen.

Winkelwagen

U heeft geen producten in uw winkelwagen.

Wacht a.u.b...