• Ruim 30 jaar ervaring
  • GRATIS VERZENDING VANAF 175,- (NL)
  • Voor 16:00 uur besteld, vandaag verzonden

Je online bestelling retourneren

Voldoet je webwinkelaankoop niet aan je verwachtingen? Na ontvangst van je bestelling heb je 14 kalenderdagen de tijd om je bestelling terug te sturen, als de verpakking nog in originele staat mankeert en het product niet beschadigd of gebruikt is.

Een aantal producten kun je niet retourneren:

  • Producten die overeenkomstig aan jouw wensen/specificaties zijn aangepast of vermaakt. 
  • Ingewisselde of ingevulde vouchers of tegoedbonnen 
  • Producten die beschadigd of incompleet zijn
  • De orginele verpakking beschadigd of incompleet is.

Als je zeker wilt weten of je een product kunt retouren, neem dan contact op met onze klantenservice via [email protected] of +31(0)161-726990.

Check na ontvangst altijd direct je levering en neem direct contact op met onze klantenservice als je denkt dat er iets mis is.

Bestel je als zakelijke klant, bedrijf, B2B dan gelden de volgende regels ten aanzien van het herroepingsrecht:
R. Schellekens Gereedschapslijperij B.V. is niet wettelijk verplicht je het herroepingsrecht te bieden, zoals dit geldt voor consumenten (particulieren).

Neem hierover contact op met onze klantenservice via [email protected] of +31(0)161-726990.

 

Je webwinkel bestelling retour sturen

Je kunt via onderstaande link een retourlabel aanmaken, om uw pakket retour te sturen. Vergeet ook niet een kopie van je factuur mee te sturen.

https://rs-tools.shipping-portal.com/returns/procedure/parcel/

Wanneer je een verkeerd of beschadigd product hebt ontvangen meld dit dan z.s.m. bij ons. Wij sturen je een link waar je een retourlabel kunt aanmaken.
Wanneer je een verkeerd artikel hebt besteld en wilt retouren via bovenstaande link brengen wij de retourkosten in mindering.

 

Terugbrengen naar onze vestigingen

Ook kun je de producten terugbrengen naar onze vesting te Gilze. Neem behalve de producten in (of met) de originele verpakking, ook de e-mail met de orderbevestiging en/of de factuur van het product mee. Je ontvangt direct je aankoopbedrag terug.

 

Je geld terug

De productwaarde voor het geretourneerde product ontvang je z.s.m. terug. Na ontvangst en verwerking van je retour krijg je het aankoopbedrag binnen +/- 3 werkdagen retour. De retourzending betaal je zelf.
Breng je een online aankoop naar onze vestiging, dan betaal je natuurlijk geen verzendkosten. Je ontvangt dan direct je aankoopbedrag terug.

 

Ruilen

Wij ruilen niet direct artikelen om, wij werken als volgt: als je het verkeerde artikel hebt besteld en deze wilt ruilen voor een ander product dan stuur je het pakket in orginele staat retour. De kosten van het retouren betaal je zelf. Wij maken een credit van de te ruilen goederen (incl. verzendkosten). Je bestelt het juiste gewenste artikel in onze webshop. Wij storten het geld van de credit terug wanneer we de zending hebben ontavngen.

 

Belangrijk om te weten

  • Goederen die retour worden gestuurd dienen onbeschadigd en compleet te worden aangeleverd
  • Je dient de artikelen in een geschikte omverpakking terug te sturen en geen stickers en/of tape te plakken op de originele verpakking van de producten. Het schrijven op de originele verpakking is niet toegestaan
  • Als je gebruik wilt maken van de volledige restitutie, dien je de artikelen in de originele verpakking te retourneren.
  • De volgende punten leiden tot waardevermindering: -beschadigde originele doos -tape en/of stickers op de originele verpakking -het schrijven op de originele verpakking -viezigheid, krassen of gebruikssporen op het artikel

Wanneer RS-TOOLS je een verkeerd of defect product heeft gestuurd, of wanneer wij op een andere manier een fout hebben gemaakt dan zijn de kosten voor het retourneren voor ons.

Mocht een retourpakket onverhoopt niet bij ons aankomen of beschadigd aankomen dan ben je, als afzender van het pakket, aansprakelijk. Zorg er alsjeblieft voor dat je het pakket met handtekening voor ontvangst aan ons retour stuurt. Wij hopen hiermee de mogelijke (onnodige) discussie tussen ons, jou als klant en de koerier te voorkomen.