Klantenservice
Hieronder vind je antwoord op de meestgestelde vragen.
Hoe kan ik bestellen?
Je kunt bij ons in de shop bestellingen plaatsen en online betalen via iDEAL, Bancontact, creditcard (boven € 100,-), Apple Pay, bankoverboeking, Belfius, GiroPay, KBC en achteraf betalen met KLARNA of IN3. Je hebt ook de mogelijkheid contant te betalen of te pinnen bij afhalen in ons filiaal. Mail of bel ons gerust voor meer informatie of bij hulp om te bestellen. Het product word pas verstuurd als de betaling is ontvangen, daarna krijg je direct een mail met de bevestiging van je bestelling. Zodra het product verzonden is krijg je daar ook een bevestiging van met een tracktrace code.
Wat is de levertijd?
Als je op werkdagen (maandag t/m vrijdag) voor 16:00 uur bestelt doen wij ons uiterste best om je bestelling dezelfde dag te versturen (indien voorradig). Zakelijke bestellingen worden regulier verstuurd en worden de volgende werkdag aangeboden tussen werktijden. We bieden voor particulieren ook SameDayDelivery met RedJePakketje voor items die op voorraad zijn, deze worden dezelfde avond nog aangeboden (mits voor 10:00uur besteld op werkdagen).
Zodra wij het pakket versturen, ontvang je per e-mail een track & trace-code waarmee je de status van je bestelling kunt volgen. Daarna worden de pakketten in 99% van de gevallen binnen 24 uur geleverd. Als je niet thuis bent, laat de bezorger een kaartje achter met daarop het adres van het dichtstbijzijnde afhaalpunt. Hier kun je het pakket ophalen met een geldig legitimatiebewijs.
Als je een 'special' hebt besteld is de levertijd altijd in overleg (vaak binnen 1 a 2 werkdagen dagen te realiseren)
Niet op voorraad?
Als er bij een product vermeld staat dat deze niet op voorraad is staat hier direct ook een verwachte levertijd bij. Items die niet op voorraad zijn kunnen uiteraard besteld worden en worden z.s.m. geleverd, zodra we je bestelling hebben ontvangen zorgen wij er direct voor dat deze in bestelling worden genomen bij onze levernaciers. Je wordt van de status direct op de hoogte gehouden per mail. Standaard versturen we je hele order compleet, het is ook mogelijk wanneer je meerdere items besteld waarvan een deel niet op voorraad is en een deel wel te kiezen voor 'deellevering'. Voor een kleine vergoeding versturen we direct wat er op voorraad is en de backorders worden z.s.m. nageleverd.
Waar komen de producten vandaan?
Hoofdzakelijk komen onze producten uit Duitsland en Italië, behalve de specials. Wij hebben de nieuwste CNC machines tot onze beschikking voor het aanmaken van je 'special' tool. Dit kan in overleg via de telefoon of via de mail.
Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Dat is geen probleem, je kunt online vooraf betalen of per pin/contant betalen bij afhalen. Bij het afrekenen kies je voor 'afhalen in filiaal'.
Je bestelling afhalen in ons filiaal gevestigd op:
Akkerstraat 9
5126 PJ Gilze, Nederland
Openingstijden:
maandag t/m donderdag van 7:00 tot 17:00 uur
vrijdag van 7:00 tot 15:00 uur
pauzes: 12:30 tot 13:00
Wat zijn de verzendkosten?
Nederland onder € 175,- incl. : € 6,50 excl. BTW (0-22.99 kg)
€ 7,50 excl. BTW (23-31 kg)
Nederland boven € 175,- incl. : gratis
België onder € 175,- incl. : € 8,- excl. BTW (0-9.99 kg)
: € 10,- excl. BTW (10-30 kg)
België boven € 175,- incl. : gratis
Duitsland onder € 200,- : € 8,50 excl. BTW (0-30 kg)
Duitsland boven € 200,- : gratis
Bij pakketen zwaarder dan 50 kg. of grotere afmetingen (100x70x58 cm.) gelden andere tarieven en wordt je bestelling per pallet verstuurd.
Wat is de status van mijn zending?
Hiervoor verwijzen wij je door naar onze status pagina. Of vul onderaan deze pagina je gegevens in voor de status van je pakket.
Hoe kan ik mijn product ruilen of retourneren?
Hiervoor verwijzen wij je door naar onze retourpagina.
Zoekgeraakte bezorging
RS-tools.nl maakt gebruik van DHL en andere koeriers vanwege hun betrouwbaarheid en het gemak. Helaas komen net als bij alle bezorgdiensten bijzondere omstandigheden voor waarbij pakketten niet op tijd arriveren of geheel zoekraken. Onder deze omstandigheden proberen we ervoor te zorgen dat het artikel zo spoedig mogelijk aan je wordt geleverd door de bezorgdienst te contacteren, je pakket te vinden en te laten bezorgen. Je kunt hierover ook zelf contact met de bezorgdienst opnemen met het traceernummer dat je per e-mail ontving. In het geval van zoekgeraakte artikelen kunnen we geen terugbetaling doen of een vervanging sturen zolang de bezorging niet als zoekgeraakt is bevestigd. Dit moet worden bevestigd door de bezorgdienst zelf; hoe lang dit duurt hangt af van welke dienst is gebruikt en is als volgt gespecificeerd:
DHL - 5 werkdagen voor bevestiging van een zoekgeraakt pakket.
Kan ik als particulier ook bij jullie bestellen?
RS-tools.nl richt zich op zowel de particuliere als de zakelijke markt. Wij verwelkomen de zakelijke klanten die bij ons hun gereedschap bestellen alsmede de handige doe-het-zelvers die op zoek zijn kwalitatieve producten om hun klus te klaren.
De prijzen zijn standaard zeer scherp geprijsd en voor iedereen die vaker wil bestellen of van plan is grotere hoeveelheden af te nemen, kunnen rekenen op interessante kortingen. Neem hierover contact op via [email protected]
Mijn vraag staat er niet tussen?
Je kunt ons altijd mailen of bellen. Klik hier voor onze contactgegevens.